تولدت مبااااارک

آرتاااااا دارم سعی می کنم ویرگول رو پیدا کنم. ندااااره
 

اهم !

آرتا تولدت مبااااارک باشه. تو فردا قراره که یه ۳۶۵ روز جدید رو بری تو کارش. حواست رو جمع کن.
تا اون جایی که جون داری سعی کن خوب و متفاوت (با اُ بخون) بسازیش. سعی کن آدُم تر شی. به منم کمک کن که هم اکنون نیازمند یاریِ (رنگش رو دلم نمی خواد بگم) تان هستیم !

برات یه سال پر از آرزوهای رنگاورنگ در حال آرزو کردنم.

دیگه اینی که از همین جا برات مدل "چرای لپ کشانی" بوس موس و لیس پیس و اینا فرستادم !


خیلیییییییییییییی زیااااااد دوست دارم.
دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوستتولدت مبارک آرتایی.

♥ 

صبا با صاد

نظرات 1 + ارسال نظر
آرتادخت یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

ًٌٍَُِّْ][}{؛:«»ةآأإیئؤکXژV‌Nء><؟


آره ویرگول نداره !

باید ذکر کنی وسط جمله! اینطوری:

صبا ویرگول صدف ویرگول نرگس ویرگول نرگس ویرگول خاله ویول ویرگول عمو کاظم ویرگول و... خاله ژاله 3> جووووونم یه ویرگول گنده تر دوووووووستون دارم.

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد